Atrybuty są to odpowiedniki naszej szybkości , siły i innych współczynników w grze. Możecie je trenować umiejscawia poza wioską jak i w salach treningowych. Oto lista współczynników jak i ich opisy:
Siła: - Punkty siły odpowiadają za moc ciosów taijutsu. Można ją ćwiczyć na wiele różnych sposobów. Wytrzymałość: - Atrybut odpowiadający za naszą kodycje oraz wytrzymałość na ciosy. Szybkość: - Atrybut ten wpływa na szybkość naszej postaci Zręczność: - Odpowiada za umiejętność posługiwania się bronią jak i finezję w walce. Atrybut który powinien być na wysokim poziomie u każdego Shinobi Kontrola Chakry: - Ten atrybut odpowiada za naszą umiejętność korzystania i panowania nad chakrą. Można ją trenować wykonując różne jutsu jak i medytując. Kontrola Natur Chakry: - w zależności od żywiołu odpowiada za zużycie chakry jak i siłę danego ninjutsu. Trenować ją można wykonując jutsu związane z naturami chakry. Każdy rodzaj natur chakry trenujecie osobno więc jeśli posiadacie np. Fuuton i Katon to piszcie w kp tak: Biegłość w posługiwaniu się KG - Wpływa na siłę, powodzenie i zużycie chakry przy używaniu więzów krwi i ich jutsu. Trenuje się go używając technik klanowych i Kekkei Genaki.
Oto wykaz przy jakiej ilości pkt atrybutów zmienia się nasza postać:
Od 1 do 20 - Marny Od 20 do 40 - Słaby (w przypadku szybkości Wolny) Od 40 do 80 - Przeciętny Od 80 do 140 - Ponadprzeciętny Od 140 do 160 - Wielka Od 160 do 220 - Gigantyczna Od 220 do 300 - Niespotykana Od 300 do 700 - Legendarna Od 700 do 1000 - Nieosiągalna 1000 + ---> Boska
A teraz maksymalna ilość danego atrybutu na rangę: Student Akademii - do 20 pkt Genin - do 100 pkt Chuunin - do 170 pkt Jounin - do 240 pkt S. Jounin - do 300 pkt Sannin - Brak ograniczeń
|